APV

Arbejdspladsvurdering – lovpligtig APV er vigtig. Dels fordi den er lovpligtig,, men især fordi den er et godt værktøj til at klarlægge om virksomhedens arbejdsstationer har behov for justeringer.

APV

Arbejdspladsvurdering – lovpligtig APV, er vigtig for din virksomhed og dine medarbejdere.

Arbejdspladsvurdering

– Lovpligtig APV

Arbejdspladsvurdering

– Lovpligtig APV

Arbejdspladsvurdering – lovpligtig APV. Udover at være lovpligtig, bidrager en APV til bedre trivsel og et bedre arbejdsmiljø. Det gør den, fordi den afdækker behovet for forbedringer og indsatser og som du har mulighed for at agere ud fra, hvilket naturligt bidrager til at øge både trivsel og arbejdsmiljø, hos dine mearbejdere.

Lovkrav bag en arbejdspladsvurdering – lovpligtig APV

Din virksomhed skal gennemføre en arbejdspladsvurdering – lovpligtig APV, mindst hvert tredje år. Det siger arbejdsmiljøloven. Derudover kan der være andre faktorer, som gør, at din virksomhed er forpligtet til at gennemføre en APV, selv om de tre år ikke er gået. Typisk fordi arbejdpladsen gennemgår store forandringer. Enten fysiske forandringer eller forandringer i forhold til tilrettelæggelse af opgaver. Det kan f.eks være forandringer såsom; flytning til nye lokaler, ny teknik, nye maskiner, ny IT og diverse øvrige nye funktioner. 

Sådan arbejder vi med  arbejdspladsvurderinger

Når vi laver en arbejdspladsvurdering på vegne af en virksomhed, står vi for største delen af processen. Dvs. at vi leverer alt fra selve undersøgelsen til en komplet rapport med løsningsforslag og forslag til handlingsplan. Det vi gør er følgende:

    • Klargør APV-undersøgelsen.
    • Udsender APV-undersøgelsen. elektronisk eller fysiske skemaer, som I selv videresender eller uddeler.
    • Opsamler og registrerer besvarelserne
    • Analyserer besvarelserne.
    • Udarbejder en rapport for resultaterne af APV’en.
    • Fremhæver relevante indsatsområder og kommer med forslag til løsninger.

Spørg os

Hvis du har brug for hjælp til arbejdsplasvurdering, er du altid velkommen til at spørge os. Det er selvfølgelig ganske uforpligtende, og vi gør vores bedste for at besvare alle dine spørgsmål. 

PRIS FOR APV

For den første APV er prisen DKK 3.500,00 ekskl. moms. For de efterfølgende APV’er er prisen DKK 1.500,00 ekskl moms. Det betyder, at hvis I har flere afdelinger og/eller lokationer, som I skal udarbejde en APV til – f.eks. kontorafdeling i to byer, og en lager/logistik-afdeling i den ene by, beregnes prisen som:

3.500 + 1.500 + 1.500 = DKK 6.500,00 i alt. Priserne er ekskl. moms.

Dvs. at mens den første APV koster DKK 3.500,00 ekskl. moms, er prisen for alle efterfølgende APV’er DKK 1.500,00 ekskl. moms: pr. afdeling, funktion, enhed eller lokation. Prisen er gældende for virksomheder med 49 eller færre medarbejdere. For 50 medarbedjere eller flere end 50. Bedes du kontakte os.

LAD OS HØRE FRA DIG

Vi er kun et klik eller et opkald væk. Du kan ringe til os på alle hverdage. Du kan også sende et par linjer om din opgave og dine tanker om din opgave. Vi er altid klar til en ganske uforpligtende snak.

EJSBØLHØJ 12

HADERSLEV

T +45 42 92 99 20

E kontakt@flexwork.dk

TELEFONTID

09:00 – 13:00

14:30 – 16:00

Guri Schmidt

Indehaver

T +45 42 92 99 20

E gls@flexwork.dk

LAD OS HØRE FRA DIG

Guri Schmidt – Indehaver

T +45 42 92 99 20

E gls@flexwork.dk

TELEFONTID

09:00 – 13:00 & 14:30 – 16:00

Læs mere om APV

På arbejdstilsynets hjemmeside, kan du få mere information om arbejspladsvurderinger. Arbejdstilsynet – Hvad er en APV, Her kan du både læse om krav til en APV, og om hvad du skal gøre, når du skal have gennemført en APV. 

REKRUTTERING AF MEDABBEJDERE

Rekruttering af nye medarbejdere kan vre en krævende proces. Hvis du skal rekruttere nye medarbejdere kan vi gøre rekrutteringsprocessen vesentlig lettere. Vi står for rekrutteringsprocessen fra A til Z, og du vælger den bedst egnede kandidat Læs her om vores hjælp til rekruttering af nye medarbejdere.

FlexWork

FlexWork