FACEBOOK-PAKKER
Vi tilbyder Facebook-pakker til din virksomhed. Vælg pakken, der matcher jeres behov.
FACEBOOK-PAKKER
Vi tilbyder Facebook-pakker til din virksomhed. Vælg pakken, der matcher jeres behov.
FACEBOOK-PAKKER
Vi tilbyder Facebook-pakker til din virksomhed. Vælg pakken, der matcher jeres behov.
FACEBOOK-PAKKER TIL DIN VIRKSOMHED
Facebook-pakker til din virksomhed. Du kan vælge en eller flere Facebppk-pakker, alt efter om du allerede er godt i gang med dine salgsfremmede aktiviteter på Facebook, eller skal i gang med salgsfremmende aktiviteter.

FACEBOOK VIRKSOMHEDSSIDE
LIGHTOPSTARTSPRIS DKK 900,00
- Overvågning af Facebook-aktiviteter, såsom henvendelser, anmeldelser og besvarelse af henvendelser.
- Facebookopslag (1-2 pr.uge).
- Facebook-konkurrencer (1-2 pr. måned ekskl. præmier).
- Ingen binding.
- Alle priser er ekskl. moms.

FACEBOOK VIRKSOMHEDSSIDE
BASISOPSTARTSPRIS DKK 1.900,00
- Overvågning af Facebook-aktiviteter, såsom henvendelser, anmeldelser og besvarelse af henvendelser.
- Facebookopslag (5 pr.uge).
- Facebook-konkurrencer (4 pr. måned ekskl. præmier).
- Ingen binding.
- Alle priser er ekskl. moms.

FACEBOOK VIRKSOMHEDSSIDE
STANDARDOPSTARTSPRIS DKK 2.500,00
- Overvågning af Facebook-aktiviteter, såsom henvendelser, anmeldelser og besvarelse af henvendelser.
- Facebookopslag (10 pr.uge).
- Facebook-konkurrencer (6 pr. måned ekskl. præmier).
- Ingen binding.
- Alle priser er ekskl. moms.

FACEBOOK VIRKSOMHEDSSIDE
PREMIUMOPSTARTSPRIS (EFTER AFTALE)
- Premium-løsningen er en skræddersyet løsning, som er tilpasset dine ønsker og behov. Du har her mulighed for at sammensætte en Facebookpakke, som også inkluderer Facebook-kampagner. Vi kigger på din virksomhed og forretning og sammenholder dette med jeres ønsker.
- Udfra vores fælles gennemgang af dine behov og ønsker, sammensætter vi en fordelagtig pris på en Facebook-pakke.
- Alle priser er ekskl. moms.
FACEBOOK ANNONCEPAKKER

FACEBOOK-ANNONCER
LIGHTOPSTARTSPRIS DKK 900,00
- Vi gennemgår din virksomhedsside, og tilretter/opdaterer efter behov. Vi gør dette naturligvis ud fra dine input. Derudover indeholder Facebook (Light) følgende pr. måned:
- → En kampagne
- → Et annoncesæt
- → En annonce
- → Ugentlig rapportering.
- Din kampagne har en fast kontaktperson, som dermed oparbejder indgående forståelse af din forretning og af udbyttet af dine kampagner. På denne måde sikrer vi bedst muligt afkast af dine Facebook-annoncer.
- Alle priser er ekskl. moms.

FACEBOOK-ANNONCER
BASIS- OPSTARTSPRIS DKK 1.900,00
- Vi gennemgår din virksomhedsside, og tilretter/opdaterer efter behov. Vi gør dette naturligvis ud fra dine input. Derudover indeholder Facebook (Basis) følgende pr. måned:
- → En kampagne
- → To annoncesæt
- → Fire annoncer
- → Op til 2 ændr./fornyelser pr. måned
- → Ugentlig rapportering.
- Din kampagne har en fast kontaktperson, som dermed oparbejder indgående forståelse af din forretning og af udbyttet af dine kampagner. På denne måde sikrer vi bedst muligt afkast af dine Facebook-annoncer.
- Alle priser er ekskl. moms.

FACEBOOK-ANNONCER
STANDARDOPSTARTSPRIS DKK 2.500,00
- Vi gennemgår din virksomhedsside, og tilretter/opdaterer efter behov. Vi gør dette naturligvis ud fra dine input. Derudover indeholder Facebook (Standard) følgende pr. måned:
- → To kampagner
- → Fire annoncesæt
- → Otte annoncer
- → Op til 2 ændr./fornyelser pr. måned
- → Ugentlig rapportering.
- Din kampagne har en fast kontaktperson, som dermed oparbejder indgående forståelse af din forretning og af udbyttet af dine kampagner. På denne måde sikrer vi bedst muligt afkast af dine Facebook-annoncer.
- Alle priser er ekskl. moms.

FACEBOOK-ANNONCER
PREMIUM- OPSTARTSPRIS DKK 2.900,00
- Vi gennemgår din virksomhedsside, og tilretter/opdaterer efter behov. Vi gør dette naturligvis ud fra dine input. Derudover indeholder Facebook (Premium) følgende pr. måned:
- → Tre kampagner
- → Seks annoncesæt
- → Tolv annoncer
- → Op til 2 ændr./fornyelser pr. måned
- → Ugentlig rapportering.
- Din kampagne har en fast kontaktperson, som dermed oparbejder har indgående forståelse af din forretning og af udbyttet af dine kampagner. På denne måde sikrer vi bedst muligt afkast af dine Facebook-annoncer.
- Alle priser er ekskl. moms.
FACEBOOK GRAFISK DESIGN

- Vi udarbejder det grafiske design til din opgave, ud fra dine ønsker og specifikationer i øvrigt. Hvis, der indgår billede i opgaven, modtager vi dette af dig.
- Alle vores priser er ekskl. moms.

- Vi kan også udarbejde teksten til din opgave. Teksten indgår som en del af det grafiske design og/eller til det tilhørende opslag. Prisen er for op til 200 ord.
- Alle priser er ekskl. moms.

- Såfremt du bestiller seks opgaver eller flere, på grafisk design til Facebook, tilbyder vi dig en rabat på 25%. Rabatten er på både grafisk design og tekst.
- Alle priser er ekskl. moms.
SÅDAN ARBEJDER VI MED FACEBOOK
Facebook-pakker til din virksomhed
Når vi tilbyder Facebook-pakker til din virksomhed, er det for at du kan vælge, hvordan vi hjælper dig med din Facebook-virksomhedsside. Alt efter om du allerede er godt i gang med dine salgsfremmede aktiviteter på Facebook, eller skal i gang med salgsfremmende aktiviteter.
Alt fra opsætning til kampagner
Du kan f.eks. vælge at vi hjælper dig Got i gang med din Facebook-virksomhedsside, og at du derefter selv administrerer dine aktiviteter på virksomhedssiden. I den forbindelse har du mulighed for at bruge os til at udarbejde materialet til dine aktiviteter. DU har også mulighed for at udlicitere din Facebook-virksomhedsside til os. Det betyder at vi står for alle opgaverne, som du ønsker det. Det kan være alt fra posts, annoncekampagner, evalueringer til kundehenvendelser m.m.
Ugentlig tilbagemelding
Hvis du vælger os til at administrere f.eks. posts og kampagner, modtager du hver uge en skriftlig status på din kampagne/er. Det er en kort status af aktiviterernes kampagnens/ernes performance. Såfremt, der har været behov for at justere i de planlagte aktiviteter, fr du også en tilbagemelding herom.
Ugentlig tilbagemelding
Hver måned afholder vi desuden et møde med dig, for at planlægge kommende aktiviteter. Mødet kan være personligt eller online.
HVORFOR VÆLGE OS?
DYGTIGE HÅNDVÆRKERE
Vi er dygtige til vores fagområder, og vi kan vores håndværk, inden for de felter som vi arbejder med. Vi sørger for at holde os opdateret på den ny viden, nye trends og nye teknologier, og på hinandens kompetencer. Vi har derfor altid flere faglige vinkler på et projekt eller en opgave.
FLITTIGE & ARBEJDSOMME
Nu er der egentlig ikke nogen forskel på at være flittig og arbejdsom Vil forsøger bare at understrege, at vi er meget arbejdsomme. Faktisk skal man være særdeles arbejdsom for at være en del af Flexwork. Vi tror nemlig fuldt og fast på, at det lige giver lidt ekstra til vores kunder, og til opgaverne som vi løser for jer.
PRAKTISK TILGANG
Vi har en praktisk tilgang til vores opgaver. Dvs. at vi kommer ikke med guldbelagte og overambitiøse løsninger. Vi ser på din forretning og mulighederne for at øge din bundlinje med nogle gode og prisfornuftige løsninger. Vi går efter de lavthængende frugter først, og arbejder os videre derfra.
BLIV KLOGORE PÅ FACEBOOK VIRKSOMHEDSSIDER
Her kan du se et eksempel på en virksomhedsside, som er den eneste markedsføringskanal for Flexworks private kunder, og som formår at generere en god og støt voksende kundeskare, måned efter måned. Samtidig er Facebooksiden effektiv til kommunikation med de kunder, der foretrækker en dialog via Facebook i stedet for e-mail.
HR-ADMINISTRATION
Har din virksomhed vokseværk? Og har du svært ved at nå alle HR-opgaverne der følger med? Vi kan hjælpe din virksomhed med alle typer af HR-opgaver – store såvel som små. Læs her om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med HR-administrative opgaver.
LAD OS HØRE FRA DIG

TELEFONTID
09:00 – 13:00 & 14:30 – 16:00