Vikarer til kontor & administration

Vikarer til kontor og administration er et område som vi kan hjælpe dig med. Mangler du en vikar til dine opgaver elelr projekter, har vi højst sandsynligt en kandidat, som kan hjælpe dig. Vi har vikarer inden for de fleste fagområder og stræber altid efter, at være et pålideligt vikar- og bemandingsbureau for både vores kunder og kandidater.

Vikar til kontor og administration | Alle former for kontoropgaver

Mangler du en vikar eller har behov for hjælp til at rekruttere en medarbejder til kontor & administration? Vi har vikarer og medarbejdere til en lang række områder inden for kontor & administration. Alt fra kommunkationsmedarbejdere til regnskabsmedarbejdere og IT-specialister. Uanset om du har behov for en vikar i få timer eller til fast ansættelse, har vi vikarer og medarbejdere, der kan træde til med kort varsel.

Vi lægger stor vægt på at finde det rette match mellem vikarer og arbejdsgivere inden for kontor og administration. Udover de faglige kvalifikationer lægger vi også vægt på egenskaber som kommunikationsevner, problemløsningsevner og evnen til at arbejde både selvstændigt og som en del af et team. Vi samarbejder tæt med vores kunder for at forstå deres specifikke behov og finde de medarbejdere, der bedst passer til virksomhedens kultur og krav.

Uforpligtende snak

Du er altid velkommen til at stille os dine spørgsmål. Vi besvarer dem så godt vi kan ganske uforpligtende. Dette gælder både dig, der er på udkig efter et job inden for kontor og administration og dig, der søger vikarer eller medarbejdere til dine opgaver og projekter inden for kontor og administration.

Kontakt Guri Schmidt

gls [@] flexwork.dk

+45 41 92 99 20

6100 Haderslev | Danmark

08:00 - 18:00

Hvorfor vores vikarhjælp til kontor og administration?

Du vil straks opleve, at vores erfarne team står klar til at assistere med at finde pålidelige og dygtige vikarer og medarbejdere til netop dine kontor- og administrationsopgaver. Vi forstår vigtigheden af at have velorganiserede og effektive medarbejdere, der kan bidrage til en smidig drift og understøtte virksomhedens daglige funktioner.

Du vil naturligvis også opleve, at vi altid sigter mod at opfylde de højeste standarder for kvalitet og professionalisme. Vores vikarer og ansatte inden for kontor- og administrationsfaget er nøje udvalgt og har den nødvendige viden og erfaring til at håndtere forskellige opgaver, herunder databehandling, dokumenthåndtering, korrespondance, koordinering af møder og arrangementer samt andre administrative opgaver.

A

Økonomi

A

Sekretær & administration

A

Kommunikation

A

SoMe-platforme

A

IT & HR

A

Kundeservice

A

Messer & udstillinger

A

Registreringsopgaver

Bliv klogere på at arbejde i udlandet

Læs mere om at arbejde i udlandet. Linket fører dig videre til Nordisk Ministerråds Informationstjeneste, som giver overblik og genveje til dig, der vil arbejde i et af de nordiske lande. Du finder f.eks. generel information om reglerne i de forskellige lande, kontakt med myndigheder og praktisk information om.

Bliv klogere på, hvad vi kan hjælpe med

Har din virksomhed vokseværk? Og har du svært ved at finde de medarbejdere som du har behov for? Vi kan hjælpe din virksomhed med vikarer, medarbejdere, specialmedarbejdere og ledere til en lang række brancher og funktioner. Læs her om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med nye medarbejdere.